Mustang GTD Στοχεύει Να Σπάσει Το Ρεκόρ Στον Nürburgring

Mustang GTD Στοχεύει Να Σπάσει Το Ρεκόρ Στον Nürburgring
Η Ford Mustang GTD είναι έτοιμη να αναλάβει μια πρόκληση που κανένα άλλο αμερικανικό αυτοκίνητο δεν έχει καταφέρει, προσπαθώντας να επιτύχει χρόνο γύρου κάτω από επτά λεπτά στην εμβληματική πίστα του Nürburgring. Εάν η Ford το καταφέρει, θα σημάνει μια σημαντική επιτυχία για την εταιρεία, καθώς η GTD είναι η πιο ισχυρή Mustang που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Αυτό το muscle car έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα. Ο κινητήρας του είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 5.200 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 815 ίππους και 900 Nm ροπής. Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά είναι το ξηρό κάρτερ του κινητήρα, που ενσωματώνεται για πρώτη φορά σε Mustang, καθώς και το σύστημα Drag Reduction System (DRS) που βελτιώνει την αεροδυναμική.

Με τελική ταχύτητα που φτάνει τα 325 χλμ./ώρα, η GTD συγκαταλέγεται ανάμεσα στις ταχύτερες Mustang όλων των εποχών. Η Ford, όμως, δεν έχει αποκαλύψει ακόμη την απόδοσή της στο 0-100 χλμ./ώρα. Το κλειδί στην πρόκληση της GTD είναι η απόδοσή της στο Nürburgring Nordschleife, μια από τις πιο απαιτητικές πίστες παγκοσμίως.

Η Ford έχει θέσει το στόχο της αρκετά ψηλά, με την επιθυμία να σπάσει το φράγμα των επτά λεπτών, κάτι που αποτελεί προτεραιότητα από την αρχή της ανάπτυξης της GTD. «Από την πρώτη ημέρα είχαμε εστιάσει στη δημιουργία μιας Mustang με επιδόσεις που να ανταγωνίζονται τα κορυφαία supercars του κόσμου», αναφέρει ο Greg Goodall, επικεφαλής μηχανικός του προγράμματος.

Η GTD έχει ήδη εντοπιστεί να δοκιμάζεται στο Nürburgring, ενώ η Ford δεν έχει ακόμη αποκαλύψει το όνομα του επαγγελματία οδηγού που θα προσπαθήσει να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο. Το ταχύτερο αμερικανικό αυτοκίνητο στην πίστα αυτή τη στιγμή είναι το Dodge Viper ACR του 2017, με χρόνο 7 λεπτά και 1,30 δευτερόλεπτα, ενώ το ταχύτερο Ford είναι η GT Mk1, που σημείωσε χρόνο 7 λεπτών και 52 δευτερολέπτων.

Αν και ο ανταγωνισμός είναι σφιχτός, η Mustang GTD φαίνεται έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις. Με υψηλότερη αναλογία ίππων ανά λίτρο από την Porsche 911 GT3 RS, η Mustang GTD επιδιώκει να καταρρίψει ρεκόρ. Η Ford σκοπεύει να κατασκευάσει μεταξύ 300 και 700 μονάδων ετησίως από το 2025 έως το 2026, με ανώτατο όριο τις 1.400 μονάδες συνολικά. Η αρχική τιμή της αναμένεται να ξεπεράσει τις 300.000 ευρώ, γεγονός που θα μπορούσε να αυξήσει ακόμη περισσότερο τη συλλεκτική του αξία αν καταφέρει να επιτύχει το ρεκόρ στο Nürburgring.

Πηγή: newsbomb.gr