Από την πλευρά του, ο Υπεύθυνος Τύπου του ΟΣΕ, Φάνης Ζώης, δήλωσε στο Newsbomb.gr ότι δεν υπήρξε πραγματικός κίνδυνος σοβαρού ατυχήματος, δεδομένου ότι οι γραμμές είναι διπλές και οι τρένα κινούνται σε διαφορετικές κατευθύνσεις. Η εκπρόσωπος της ΣΤΑΣΥ, Γωγώ Τάγκα, αντέτεινε πως το περιστατικό αφορούσε τον Προαστιακό και δεν εμπλέκεται το δίκτυο του μετρό, οπότε δεν έχουν να πουν κάτι περαιτέρω.
Παρ’ όλα αυτά, το συγκεκριμένο περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά επικίνδυνων καταστάσεων, με την πιο σημαντική περίπτωση να καταγράφεται στις 13 Σεπτεμβρίου. Εκείνη τη μέρα, οι αμαξοστοιχίες 1210 και 1307 βρέθηκαν πολύ κοντά σε μετωπική σύγκρουση, καθώς βρίσκονταν στην ίδια γραμμή με αντίθετη κατεύθυνση λόγω λανθασμένων εντολών. Η αποφυγή της σύγκρουσης οφείλεται εξ ολοκλήρου στην παρατηρητικότητα του μηχανοδηγού της 1210.
Είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι ο μηχανοδηγός που πρόλαβε να αντιληφθεί το σφάλμα ήταν πρόεδρος του Σωματείου, ο οποίος είχε δεχτεί αυστηρή κριτική από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών για προηγούμενη παραβίαση σηματοδότη. Η κατάσταση αυτή δείχνει την ευθραυστότητα και την ανάγκη για ενίσχυση των πρωτοκόλλων ασφάλειας.
Η έκθεση του συμβάντος της 9ης Οκτωβρίου κατατέθηκε από την Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων και τον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Ατυχημάτων.
Πηγή: newsbomb.gr