Η υπάρχουσα υποδομή των αστικών συγκοινωνιών βασίζεται σε δεδομένα μελετών του 2009, επενδύοντας σε τότε κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες. Για το λόγο αυτό, κρίνεται απαραίτητη η επικαιροποίηση των στοιχείων και η ανάλυση των σημερινών δεδομένων. Ο ΟΑΣΑ δημοσιεύει έρευνα που απαιτεί τη συμμετοχή των πολιτών, μαζεύοντας δεδομένα από 36.600 νοικοκυριά και 71.200 μετακινούμενους σε διάφορους σταθμούς και κέντρα μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων λιμανιών και αεροδρομίων.
Η έρευνα περιλαμβάνει ερωτηματολόγια που θα καταγράψουν τα κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά και τις συνήθειες μετακίνησης των κατοίκων, προκειμένου να προσδιοριστεί η πραγματική ζήτηση για τα ΜΜΜ και οι νέες τάσεις αστικής μετακίνησης. Οι προτάσεις του ΟΑΣΑ για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής» θα παρουσιαστούν στους δήμους σε μια ειδική εκδήλωση που προγραμματίζεται για τον Οκτώβριο.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος, υπογραμμίζει ότι η συμμετοχή των πολιτών είναι κρίσιμη για την επιτυχία της έρευνας και του στρατηγικού σχεδίου, προκειμένου τα ΜΜΜ να γίνουν η προτιμώμενη επιλογή μετακίνησης για τους κατοίκους της Αθήνας. Μάλιστα, αναφέρεται σε βελτιώσεις, όπως η εφαρμογή ανέπαφων πληρωμών με τραπεζική κάρτα, που θα επιτρέπουν στους επιβάτες να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με τις περισσότερες σύγχρονες μεθόδους.
Οι προτεινόμενες παρεμβάσεις περιλαμβάνουν πρότυπα πεζοδρόμια, ποδηλατόδρομους, χώρους στάθμευσης και υποδομές για ηλεκτροκίνητα οχήματα, σε μια προσπάθεια να αναβαθμιστεί το συγκοινωνιακό δίκτυο και η εμπειρία των πολιτών που τη χρησιμοποιούν.
Πηγή: newsbomb.gr