Η πρόσβαση στην πλατφόρμα γίνεται με τη χρήση των κωδικών Taxisnet και η διαδικασία σχεδιάστηκε στα πλαίσια συνεργασίας των Υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Προστασίας του Πολίτη. Η υλοποίηση της πλατφόρμας πραγματοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Μέσω της id.gov.gr, εξασφαλίζεται ότι η χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού για την ίδια Αρχή Έκδοσης διατηρείται επαρκής, ώστε να ολοκληρώνεται ένα ραντεβού πριν αρχίσει το επόμενο. Οι πολίτες μπορούν να επιλέξουν Αρχή Έκδοσης βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής τους διαμονής, καθώς και ημέρα και ώρα από τη διαθέσιμη λίστα, προκειμένου να λάβουν εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία.
Αφού ολοκληρωθεί η υποβολή του αιτήματος, οι ενδιαφερόμενοι λαμβάνουν email με βασικές πληροφορίες για το ραντεβού και τα στοιχεία επικοινωνίας της επιλεγμένης Αρχής. Το ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί, το αργότερο μία ώρα πριν από την προγραμματισμένη ώρα.
Ειδικά για περιπτώσεις απώλειας ή κλοπής της ταυτότητας, οι πολίτες καλούνται να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης, σύμφωνα με τη διεύθυνση διαμονής τους, για να προγραμματίσουν νέο ραντεβού.
Η χρήστης της πλατφόρμας θα είναι σε θέση να λαμβάνει υπενθυμίσεις στο email του κατά διαστήματα πριν την ημέρα του ραντεβού. Με τη νέα αυτή ψηφιακή λύση, αναμένεται να αυξηθούν τα διαθέσιμα ραντεβού και πετύχει μείωση του χρόνου αναμονής για την ικανοποίηση των αιτημάτων των πολιτών. Η διαθεσιμότητα των ψηφιακών ραντεβού αναμένεται να ξεκινήσει από την Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2024.
Πηγή: newsbomb.gr