Στο βιβλίο του «The Lost Tomb of Alexander the Great», ο Chugg συνδυάζει αρχαιολογικά ευρήματα με εικασίες για να υποστηρίξει τη θεωρία του. Αναφέρεται ότι το σώμα του Αλεξάνδρου φαίνεται να έχει εξαφανιστεί από τις ιστορικές αναφορές γύρω στο 400 μ.Χ., την ίδια περίοδο που αρχίζουν να αναφέρονται και τα λείψανα του Αγίου Μάρκου, ο οποίος υπηρέτησε ως χριστιανός μάρτυρας στην Αλεξάνδρεια.
Ο Chugg προτείνει ότι οι Αλεξανδρινοί, κατά την άνοδο του Χριστιανισμού, μπορεί να μετέφεραν και να μεταμφίεσαν το σώμα του Αλέξανδρου ως αυτό του Αγίου Μάρκου, καθώς η λατρεία του Αλεξάνδρου ως θεού ήταν διαδεδομένη. Σημαντική είναι η αναφορά του χρονογράφου Martino Da Canale, ο οποίος γύρω στο 1275 περιέγραψε το σώμα του Αγίου Μάρκου στη Βενετία ως μουμιοποιημένο. Αυτή η πρακτική δεν ήταν κοινή στους Χριστιανούς και συνδέεται περισσότερο με την αρχαία Αίγυπτο, προβάλλοντας περαιτέρω την πιθανότητα ότι το σώμα θα μπορούσε να είναι του Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Επιπλέον, στην κρύπτη όπου διατηρούνταν τα λείψανα του Αγίου Μάρκου, ανακαλύφθηκε ένα πέτρινο ανάγλυφο με σύμβολα της αρχαίας Μακεδονίας, ενισχύοντας τη θεωρία της σύνδεσης με την πατρίδα του Αλεξάνδρου. Αν και αυτή η άποψη παραμένει μόνο μία από τις πολλές που υπάρχουν γύρω από το μυστήριο του τάφου του Αλεξάνδρου, η συνδυασμένη αναφορά στην ιστορία και τους θρύλους την καθιστά εντυπωσιακή.
Μια πιθανή εξέταση DNA στα υποτιθέμενα λείψανα στη Βασιλική του Αγίου Μάρκου θα μπορούσε ενδεχομένως να διευκρινίσει την κατάσταση για πάντα, ωστόσο, κάτι τέτοιο φαίνεται απίθανο στο άμεσο μέλλον. Έτσι, το μυστήριο του Μεγάλου Αλεξάνδρου συνεχίζει να προκαλεί την περιέργεια και τη φαντασία όλων μας.
Πηγή: newsbomb.gr