Αναθεώρηση της διαδικασίας αξιολόγησης στα Γενικά Λύκεια σύμφωνα με τον νέο νόμο

Αναθεώρηση της διαδικασίας αξιολόγησης στα Γενικά Λύκεια σύμφωνα με τον νέο νόμο
Ο νόμος 4823/2021 τροποποίησε τις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου 103 του ν. 4610/2019, θέτοντας νέους όρους και προϋποθέσεις για την αξιολόγηση των μαθητών. Ο βαθμός τετραμήνου στα Γενικά Λύκεια υπολογίζεται λαμβάνοντας υπόψη τη συμμετοχή, την επιμέλεια, τις επιδόσεις στις δοκιμασίες, τη γραπτή και προφορική αξιολόγηση και τις εργασίες του μαθητή.

Η διαδικασία αξιολόγησης περιλαμβάνει ολιγόλεπτες και ωριαίες γραπτές δοκιμασίες. Οι ολιγόλεπτες φύγουν χωρίς προειδοποίηση και περιλαμβάνουν σύντομες γραπτές ερωτήσεις, ενώ οι ωριαίες διαρκούν μία διδακτική ώρα και είναι είτε προειδοποιημένες είτε μη προειδοποιημένες, ανάλογα με την κάλυψη της ύλης.

Ο κάθε διδάσκων έχει την ευχέρεια να επιλέξει τον τρόπο διεξαγωγής των τετραμηνιαίων δοκιμασιών, οι οποίες διενεργούνται δύο φορές ανά τετράμηνο, εκτός από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Εάν η τετραμηνιαία δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου δεν πραγματοποιηθεί λόγω αντικειμενικών λόγων, δύο δοκιμασίες διεξάγονται στο δεύτερο τετράμηνο.

Στο τέλος κάθε τετραμήνου, οι διδάσκοντες υποβάλουν ονομαστική κατάσταση βαθμών στον Διευθυντή. Εάν δεν υπάρχει κάποιος βαθμός, πρέπει να δικαιολογηθεί εγγράφως. Η καταχώριση των βαθμών στο Ατομικό Δελτίο των μαθητών γίνεται χωρίς καθυστέρηση και δεν επιτρέπεται καμία αλλαγή εκτός από λάθη που αναγνωρίζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων.

Για τη διαμόρφωση της βαθμολογίας, λαμβάνονται υπόψη η συμμετοχή στη διαδικασία, η επιμέλεια, οι εργασίες και οι γραπτές δοκιμασίες. Οι ενδιάμεσες εξετάσεις συμβάλλουν στην αξιολόγηση της προόδου και όλων των μαθητών.

Πηγή: newsbomb.gr